پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
 
 
ساعت : 10:49
نویسنده : Ag

Arcus Weather v5.0.0c PRO Unlocked – برنامه هواشناسی اندروید با امتیاز ۴.۴ از ۵.۰ در گوگل پلی – نسخه ی آنلاک شده و حرفه ای بدون نیاز به فایل Key

یکی دیگر از قدرتمندترین، دقیق ترین و پرطرفدارترین برنامه های پیش بینی وضعیت آب و هوایی از گروه برنامه نویسی Labrys Software با نام Arcus Weather را داریم که با استفاده از آن می توانید به راحتی و با سرعتی بالا شرایط آب و هوایی مناطق مختلف دنیا را مشاهده نمایید و یا به پیش بینی وضعیت هوایی بپردازید و تجربه ی یکی از بهترینبرنامه های وِدِر فورکَست را در اندرویدفون خودتان به ارمغان بیاورید.

این نرم افزار به صورت دقیق وضعیت آب و هوایی منطقه های مختلف را پیش بینی کرده و آن را به صورت “باران سنگین در تاریخ و روز فلان شروع به باریدن می کند و شدت آن چه میزان است” برای شما به نمایش می گذارد!

برخی از امکانات و قابلیت های اپلیکیشن Arcus Weather اندروید:

* دارا بودن یک تم فوق العاده زیبای هلو با دو نوع تیره و روشن

* دارا بودن ویجت های سفارشی برای صفحه اصلی و قفل صفحه

* امکان نمایش هشدار از طریق نوار وضعیت برای اطلاع رسانی کاربر

* امکان انتخاب ۱۰ منطقه ی دلخواه برای نمایش وضعیت آب و هوای خودکار و ۲۴ ساعته

* بدون هیچگونه تبلیغات!

اپلیکیشن Arcus Weather هم اکنون در گوگل پلی دارای امتیاز ۴.۴ از ۵.۰ می باشد که ما امروز در بست بیست جدیدترین نسخه ی آن را به صورت رایگان و با لینک مستقیم در اختیار شما قرار می دهیم.

 تغییرات نسخه ی v5.0.0c:

* رفع اشکالات و بهبود عملکرد

 

دانلود Arcus: Hyper Local Weather - هواشناسی اندروید

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید

:: موضوعات مرتبط: نرم افزار های اندروید، وضعیت آب و هوا، ،
:: برچسب‌ها: Arcus Weather, آب و هوا, نرم افزار هواشناسی, هواشناسی, نرم افزار هواشناسی برای اندروید, نرم افزار Arcus Weather, دانلود نرم افزار Arcus Weather, دانلود نرم افزار Arcus Weather برای اندروید, نرم افزار هواشناسی Arcus Weather, دانلود نرم افزار هواشناسی برای اندوید,
 



صفحه قبل 1 صفحه بعد